Dag 1

God morgon alla glada. Idag tänkte jag skriva lite om allt möjligt. Idag skiner solen o jag o Julia sitter o väntar på att Mats/pappa ska komma hem. Han sov på jobbet inatt. Han jobbar på flyget på vintern. Själv går jag som sagt hemma o myser med mitt älskade barn. Tänk att jag fick ett litet kärleksbarn till slut. Tror det knappt när jag titta ner i vaggan. Världens underbaraste lilla tjej. Hon skrattar o busar mest hela dagarna. O snart får hon en kusin till. Emma, minsta syrran ska få en liten bebbe om ca 2 veckor. Men hon skulle nog helst vilja att han skulle komma ut nu. Hon e så trött. Det förstår nog varenda mamma. Men hon har så många andra besvär med kroppen så de e extra jobbigt för henne. Vi försöker puffa henne så gott de går. Det fattar jag knappt heller. Lilla Emma. Jag kan fortfarande se henne sitta som en liten budda på golvet o prata dadda o gagga. Tänk att tiden ska gå så fort. Jag o Mats har snart vart tillsammans i 2 år. O på den tiden hunnit flytta ihop, förlova oss o få barn. Inte illa hahaha. Han e nog den underbaraste man jag nånsin träffat. Med tanke på min bakrund så e jag i himlen varje gång jag e i hans famn. Det finns inget som skulle få mig o vilja ändra på nåt i mitt liv just nu. Nästa stora steg i mitt liv e o ta körkort. Har skrivit in mig o väntar på ett handledarbevis så jag kan ut o öva med Mats. Sen måste vi ju såklart döpa Julia. Snart. Men nu ere frukost för mig. Skriver snart igen. Detta e ju kul de. Att blogga. Kramar till alla som läser.   

Kommentarer
Postat av: Åke Rindberg

God morgon fina bilder ni lagt ut på bloggen, och Mats får bara jobba och jobba ingen helg där inte. Läste Emmas blogg att hon snart ska föda håller tummarna för henne hon är ju inte så stark men det kommer att gå bra. Många småbarn i släkten nu och det är jättekul, ha en bra dag och hälsa Mats om du träffar honom He He.

2010-03-06 @ 09:08:37
Postat av: Cecilia

Hejsan allra sötaste Lillemor :)



Kul att du oxå ska till att blogga :D Jag är så glad att vi hittat varandra igen! Och att du har hittat en vettig karl och fått barn och allt.

Sen att lilltjejen har fått ett sånt fint namn oxå ;)



Kram

2010-03-06 @ 09:55:48
Postat av: Emma Rolandsson

Hahah Jag en Buddha? xD. visst ok ja va väl ''ganksa'' rund då hahahah xD

2010-03-08 @ 19:09:36
URL: http://thecastle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0