Hejsan världen

God morgon alla ni som läser. Har en liten stund över så tänkte skriva lite. Det har varit några oroliga nätter med Julia nu. Hoppas den förbaskade tanden kommer ut snart. Stackarn har ju så ont ibland. Själv sitter man med mensvärk :-((. Ibland kommer faktiskt tankar på o skaffa en liten till, inte bara för o slippa ha ont men för att tiden går så fort. Nu har hon börjat ställa sig på knä så hon kryper snart iväg skulle jag tro. Sen har hon börjat säga mamma o pappa. Fast mest pappa. Snacka om en stolt Mats hahaha. Hon käkar o växer så man blir alldeles brydd :-). Jag sitter o längtar till sommaren då jag kan börja göra fint på gården. Ska flyttas buskar, planteras blommor, sätta jordgubbar ,morötter och förhoppningsvis få sätta ut mina tomater om dom överlever hahaha. Var ute hela eftermiddagen igår o städade ur lekstugan och fixade fint i hundkojan åt kissen. Så skönt att jag glömde bort tiden. Mats jobbar kväll denna veckan så jag måste försöka hitta på nåt annars längtar jag ihjäl mig efter honom. Hur i hela friden e de möjligt att älska någon mer o mer o mer. Trodde att man kom till en gräns när det svalnar men icke. Men det e ljuvligt. Längtar tills vi blir man o fru. Vad sägs om Fru Persson hahaha. Fin klang eller hur :-))). Idag blire också en massa tid ute. Ska nog gå ut o gå med "mommi". Hon var till doktorn igår o fick lite hjälp. Hon har varit så trött o nere. Hoppas det blir bättre snart. Hon förtjänar inte o må så dåligt. O nu finns det ju så mycke o glädja sig åt också. 3 barnbarn som kan springa o leka hos henne i sommar. Längtar tills man får se hur deras tomt ser ut på sommaren. Dom hade iaf. krusbär, jordgubbar o ett ganska hyfsat trädgårdsland. Men innan mamma e klar däruppe så ser det nog ut som en oas. Hon e så duktig med växter så man blir så avundsjuk. Men jag kanske har ärvt lite för våra blommor har nog aldrig växt såhär bra. E sååå kul. Nä nu skriker mitt hjärta efter frukost så ma höres snart igen. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oh ja, tiden går för fort!!! Det är rent hemskt.

Så Julia håller på att få tand nu. Undrar när P ska få någon då. Han dregglar så allt blir blött. Så spottas han :/



Det är väl underbart att du hittat din rätte! Faktiskt vet jag vad du menar för så är det för mig m Henke. Man kan faktiskt älska någon mer och mer. Ska bli så kul att ni ska gifta er!!!!



Jag saknar dig vännen. Måste höras snart. Fan vad klen jag är på att höra av mig. Men det ska bli!!

Kram

2010-03-24 @ 07:38:06
Postat av: Mats

Man kommer hem sent på kvällen och får läsa hur jävla bra du mår, jag ska säga dig att jag mår precis lika bra som dig, helt underbart å komma hem till de här å se att det har blivit ett riktigt hem sen du kom hit, jag älskar dig Lillemor, så de så :-).

2010-03-26 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0