Hello

Hej hej, idag blir det middagsbesök av Zacke, våran bästis ;-)). Fläsk med löksås. Var till stan igår o va in på Lidl. Gud vilken härlig affär för en fattiglapp som jag hahaha. Mats o Zacke var o drällde på stan o elgiganten. Zacke blev klippt också. Själv var jag o Julia o hälsade på syrran. Det var riktigt kul. Man hinner ju aldrig träffas nuförtiden. Hon har äntligen pluggat färdigt för ett tag nu. Ska snart börja praktisera på nån verkstad. Om hon bara visste hur stolt jag är över hennes prestationer. Jag säger det till henne jämt men hon har svårt att tro på de. Om vi har tur så kommer hon hit o hälsar på i helgen. Skulle va superkul. Hon behöver nog lite lantluft o lite lugn o ro o få bli lite ompysslad. Sitter också o tänker lite på Emma o hennes magge. Snart e det dax. Gud så spännande. O äntligen få se vad de e för en liten människa. Men mitt i all glädje jag känner finns ett orosmoln. Det e Therese o Johanna. Det har hänt nåt så dom vill inte längre komma hit. Bara vara ifred säger dom. Visst det kan jag förstå. Dom e ju tonåringar. Men det gör så ont i mitt hjärta o se hur Mats lider. Han gör ju så gott han kan men ibland verkar det inte räcka. Det e nästan så jag fasar över tills Julia kommer i tonåren. Hoppas att hon blir intresserad av nt som håller henne från fester o stan o sånt skit. Men åter till syrrorna, dom kanske lugnar ner sig snart o kommer på att dom saknar oss litegrann. Det e så kul när dom e här. Nån som har någe tips hur man gör kanske :-/. Nu ska jag gå o ge Mats en stor kram o göra lite mera kaffe. Hej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mmmm, fläsk m löksås är yam :)



Trist med tjejerna att de inte vill vara hos er. Tråkigt när de blir äldre och fester och vänner går före. Har inga bra tips :(



Nu var det länge sedan vi sågs, vi får planera in något snart :)



Kram

2010-03-09 @ 13:42:53
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 10:44:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0