Hejsan

Hej alla ni. Sitter här och funderar lite allmänt på livet. Nu har det kommit ett nytt litet underverk till världen. Emma har fött en sååå söt liten pojke. Emanuell. Drygt 3200gr o 49 cm lång. Helt perfekt. Får tårar i ögonen när jag märker hur fort tiden går. Julia har blivit så stor. Snart e det dax för mig att ta tag i mitt liv o göra nåt vettigt. Måste fixa körkortet. Får faan en klump i magen när jag tänker på det. Det e löjligt jag vet, nåt som borde va roligt ska väl inte göra en så orolig. Kanske saknar lite självförtroende. Men jag ska snart ge mig själv en spark i baken o sätta igång. Måste ju ha det.  Kan ju inte släpa ut Julia i barnvagnen upp till dagis om det e för kallt. Sen sitter jag o funderar på hur det kommer bli om jag ska börja plugga. Men det känns faktiskt litte kul de. Kommer ändå inte klara av att gå tillbaka på jobbet efter detta med Marie. Kommer se henne överallt. Saknar henne. Hon hjälpte mig så otroligt mycket. Fanns där under dom värsta stunderna o både tröstade och sa till mig på skarpen när jag gjorde nåt galet. Det e en riktig vän de. Fäller en tår o hoppas att hon har det bra där hon är. Nu ligger mitt älskade hjärta o sover o Julia ligger o tittar på disney. Hahaha hon har blivit en riktig tv-nörd. Undrar vad man ska göra idag då. Igår var det en helt underbar dag. Vi hade bestämt oss för att göra absolut ingenting. O de gjorde vi. Ok vi rensade lite papper men det fanns inga måsten. Gullade med lillstumpan o hade det allmänt lugnt o skönt. Man behöver det ibland. Jag som har så himla svårt att sitta still o slappna av. Bra gjort av mig :-))). Väntar på att dom ska ringa från kyrkan om dopet men det verkar ta tid de. Kanske kan börja planera lite smått ändå. Det ska bli kul. Nä nu ska jag gå o ta mig en 2:a kopp kaffe. Måste ju ha en i varje öga ;-). Ha de gött. KRAM 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Duktiga du som inte gjorde något! Det är ju jättesvårt när man inte är sån som person.

Vad jobbigt med din vän :( Så trist när fina människor inte får finnas kvar. Tur att du i alla fall har fina minnen kvar.



Så kul med lillbebisen. Ja, tiden går i 180 km/h. Man hinner inte med alls. Tyckte nyss det var vi sågs på sjukhuset och du skulle få Julia och nu är båda våra små snart halvåret :/



Hoppas dom ringer om kyrkan snart då. Mycket att planera.

Kram på er :D

2010-03-30 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0